Tuesday, January 5, 2010

Shahrzad Sepanlou


سلام به تمامی دوستان خوبم من خودم از قدیم یکی از طرفدارای شهرزاد سپانلو بودم و هستم و قبلا به مدت 4 سال در پرشین بلاگ و بلاگ سپوت راجب کارهای شهرزاد مینوشتم و قبلا به مدت دوسال با کمپانی ارگ هنر برای شهرزاد یک سایت دیگه ساختیم که البته میشه گفت سایت دوم شهرزاد بود به نام
wwww.shahrzadpopmusic.com
http://www.shahrzadpopsinger.blogspot.com/
ولی الان سایت اصلی خود شهرزاد همیشه بروزه و همچنین وبلاگش و فیس بوکش من چون خودم همیشه عاشق این بودم که برای شهرزاد یه وبلاگ خودم داشته باشم و همیشه کاراشو به دوستدارانش معرفی کنم برا همین تصمیم گرفتم دوباره این کارو بکنم دلیل اینکه یه مدت نبودم خب هم درسا بود هم اینکه شهرزاد بخاطر درسش و بچه داری مدتی از خوانندگی دور بود و منم نمیتونستم مطالب جدیدی بذارم از شهرزاد ولی میخوام دوباره این کار و با تمام وجودم انجام بدم امیدوارم در اینجا بیشتر با کارهای شهرزاد آشنا بشین از فردا کار در این وبلاگ رو شروع میکنم
با تشکر علی یزدانی جو

No comments:

Post a Comment