Saturday, January 16, 2010

مصاحبه ی شهرزاد سپانلو با تلویزیون صدای آمریکا قسمت سوم و آخر


این پست قسمت سوم مصاحبه و قسمت اخر هست یاداور میشوم که شهرزاد این مصاحبه رو در 19 دسامبر 2009 در تلویزیون صدای آمریکا با بهنود مکری انجام داد

بهنود:شما چند بار در صحبتاتون به آلبومی که در دست تهیه دارید اشاره کردید خوشحال میشم یمقدار جزئیاتشو برای ما باز بکنید چند تا اهنگ داره کی قراره یباد بیرون با چه کسانی همکاری کردین
شهرزاد:امیدوارم که این البوم حدود 4 یا 5 ماه دیگه اماده باشه من با چندین ترانه سرا داخل ایران کار کردم از جمله آقای یغما گلرویی اشکان رحیمی وحید مس چی و همچنین آقای کامبیز میرزایی در کانادا و آهنگ ها دومرتبه دارم با دوست خوبم فرزین فرهادی کار میکنم ولی دو تا از آهنگها از یه آهنگسازی در داخل ایران به اسم آقای مهدی زنگنه هست این کارها همه به هر حال مثل همیشه حرف دل خودمو میزنن توی این ترانه ها که انتخاب کردم یعنی واقعا همه از دلم میاد و یه میکسی از ترانه هایی که راجب ایران هست راجب عشق و راجب روزهای بهتر به هر حال یه نگاهیه به زندگی خودم به زندگی واقعی خودم و حسی که دارم نسبت به دنیا و نسبت به ایران و همچنین زندگی در آمریکا
بهنود:و شما البته اشاره کردین داری تلاش میکنی که از طریق یه کمپانی این پخش بشه یا همکاری هایی رو داشته باشید چقدر واقعا ضروریه در جامعه ی ایرانیا در بازار موسقی ایرانی ارتباط با یه کمپانی واسه موفقیت یه آلبوم
شهرزاد:من فکر میکنم که مهمه و نه فقط در بین ایرانیا بلکه همه جا یعنی کمپانی به هر حال خیلی ارتباطای مختلف داره با جاهای مختلف و میتونن واقعا در عرض یک ماه آلبوم شمارو به صدها هزار نفر آشنا بکنن ولی وقتی خود آدم میخواد این کارو بکنه ممکنه همین کار 2 یا 3 سال طول بکشه برای همین مجبور نیستیم که با یه کمپانی کار بکینم ولی به نظر من اگر که بشه یک با هم دیگه به قول آمریکایی ها یه دیل(مامعله)درست بکنیم که هم شما نفعشو ببری و هم اونا بنظر من فکر خوبیه که این اتفاق انجام بیوفته ولی آگاهی وقتها ادم براش سخته که با یه کمپانی کار چون به اصطلاح میگن که تو سی دی رو بده و دیگه خداحافظ سی دی مال ما (با خنده) پولشم مال ما شهرت مال تو خب اونو دیگه باید آدم تصمیم بگیره که آیا این کا میرزه یا نه
بهنود:به هر حال امیدوارم موفق باشی قطعا در گفت و گوی اینده هم زمان با انتشار این مجموعه ما میتونیم خبرهای تکمیلی را از زبان شما بشنویم خیلی سپاس گذارم از اینکه با ما همراه بودی
شهرزاد:ممنون از شما بهنود جان مرسی
امیدوارم از این مصاحبه لذت برده باشین با تشکر علی یزدانی جو

2 comments:

  1. Albume jadid Oops!
    dooset darim shahrzad omidvaram in albumetam behtarin basheh mesle hamisheh

    ReplyDelete
  2. مرسی علی جان
    منم خوشحالم خیلی شهرزاد آلبوم جدیدش در دست تهیه هست
    واقعا هنرمنده و از سنگینی تو کاراش خیلی خوشم میاد با اینکه سنش خیلی از خواننده ی لوس آنجلسی کمتره از اول شهرزاد تک بود

    ReplyDelete