Sunday, May 30, 2010

Shahrzad Sepanlou Interview With Music360.ir


اول ماه جون تقریبا یک روز دیگه آلبوم جدید شهرزاد سپانلو" یک روز" به تمام فروشگاه های موسقی عرضه میشه شما دوستان عزیز میتونید این آلبوم بسیار زیبارو به صورت اورجینال خریداری کنید از شما دوستانی که خارج از کشور هستید اگر واقعا طرفدار این خواننده ی نسل جوان و خوش صدا هستید تقاضا دارم که این آلبوم رو به صورت اورجینال خریداری کنید یا از طریق سایت های اینترنتی که بارها در اینجا آدرسش گذاشته شده موزیک ها رو خریداری کنید پس از کپی خودداری کنیم اگر میخواهیم هنرمندانمان را ساپورت کنیم امروز ساعت 4 به وقت لوس آنجلس شهرزاد سپانلو با منصور سپهروند مصاحبه خواهد داشت و تکرار این برنامه روز چهارشنبه ساعت 9 صبح به وقت لوس آنجلس هست خب
این مصاحبه هم شهرزاد چند روز پیش با موسقی 360 انجام داد اینم متن مصاحبه تمامی این نوشته ها برای خود سایت موسقی 360 هست

موسیقی 360 – شهیار کبیری : خیلی ها معتقدند دوران طلایی موسیقی ایران دهه ی 50 و 60 بود که حالا خیلی از اون روزگار گذشته و دیگه هم تکرار نمی شه... خیلی ها معتقدند تازه از معدود ستاره های به جا مانده ی اون سالها هم، کم فروغ شدند و دوران ستاره بازی! با این نسل موسیقی ایران، حتی شوخی بی مزه ایست!
تازه بعضی اوقات که حالمان زیادی خوش است و کبکمان خروس خوان می شود، شاید از روی سرخوشی با اغماض فراوان در میان خوانندگان مرد بتوان افرادی را یافت که با ستاره های روی صحنه ی قبل از انقلاب نظیر ویگن، عارف، فرهاد و... مقایسه کرد، اما به واقع بر سر جنس دیگر موسیقی ما، که بانوانی نظیر گوگوش، مرجان، رامش، مریم جلالی و... طلایه دارانش بودند چه آمده؟!
موسیقی بانوان ایرانی امروز، پر است از ترانه های ضعیف، موزیک سخیف و صدای نه چندان لطیف و گوش نواز که فقط به واسطه ی پخش ویدیو کلیپ ها از بیست و چهار ساعته های ماهواره ای و نمایش دادن اندام تیغ خورده و در قالب موارد حتی بدون جذابیتشان عرضه می شود، به راستی کجای فعالیت هنری ما جا می گیرد؟
در این میان اما بی تعارف ، شهرزاد سپانلو فقط به همراه دو یا سه نفر دیگر، بحثشان از باقی خیلی جداست. خواننده ی زنی که شاید همه با شنیدن اسمش یاد حرف ابراهیم حامدی روی صحنه می افتند که گفت اگر قرار باشد با یک خواننده ی زن ایرانی روی سن بخوانم، آن یک نفر شهرزاد سپانلوست.
سراغ شهرزاد سپانلو رفتیم، کسی که در این روزهای مسموم و ننگین موسیقی بانوان ایرانی هنوز هم کارهای متفاوتی ارائه می دهد، ابعاد ستاره ماندن را دارد و با شنیدن خبر انتشار آلبومش در 11 خرداد 89 ته دل مارا براستی که شاد کرده است.
عموما سعی بر این بود که گفت و گویم با او بالا و پایین زیادی داشته باشد، اما بواسطه ی روحیه ی آرامی که خانم سپانلو دارد به چندتا از سوالهایم با این دلیل که اینها جنجالی است و با این سوال ها راحت نیستم، خواستار حذف آن دسته از بحث های باب میل اینجانب شد!!! اما همین هم غنیمتی است تقدیمی، در فاصله تنها چند روز مانده به انتشار آلبوم چهارمش "یک روز" این گفت گو را به مخاطبانش تقدیم می کنیم...

موسیقی 360 : بهتره از اینجا شروع کنیم... شهرزاد سپانلو رو همه برای اولین بار با گروه سیلوئت شناختن، شاید واسه خیلی از طرفدارانت این سوال باشه که قبل از ورود به این گروه هم فعالیت هنری داشتی یا تو هم جزو خوانندگانی هستی که توسط شهبال شب پره کشف و به موسیقی ما معرفی شد؟
اگه منظورتون فعالیت هنری در حد کارهای دبیرستانی و دانشگاهی است، باید بگم بله، قبل از ورود به گروه سیلوئت در تمام برنامه های هنری – آموزشی، به انگلیسی می خواندم اما با گروه سیلوئت بود که برای نخستین بار خوانندگی به فارسی را شروع کردم.

موسیقی 360 : اگه اشتباه نکنم چیزی حدود سه سال با سیلوئت همکاری کردی و در این گروه کارهای کاملا متفاوت با چیزی که الان داری می خونی رو ارائه دادی. دلیل قطع این همکاری و فروپاشی سیلوئت چی بود؟
میان گروه های ایرانی، سیلوئت اولین گروه دختران خواننده بود. برخلاف نظر خیلی ها که معتقدند زنها نمی تونند با هم کار کنند، ما در محیطی دوستانه کار گروهی را به پیش می بردیم. البته وجود شهبال شب پره در سر و سامان دادن به کارمان و حضور فرزین فرهادی نقش اساسی را در شکل گرفتن گروه داشت. اولین کسی که از گروه سیلوئت با دوستی و احترام بیرون آمد، من بودم. دلیل اش هم این بود که حس می کردم این سبک موسیقی آن چیزی نیست که من به دنبالش هستم

موسیقی 360 : افرادی که موسیقی تورو به صورت جدی دنبال می کنند، در جریانند که توی خیلی از تراک هات از اشعار پدرت (محمد علی سپانلو) و همینطور مادرت (پرتوی نوری علا) استفاده کردی. استفاده از این اشعار صرفا به خاطر وابستگی فامیلی بوده یا نه باهاشون راحت تر ارتباط برقرار می کنی؟
انتخاب شعر از پدر و مادرم به همون دلیلی بود که سایر اشعار آلبوم ها را از سایر شعرا انتخاب کردم. اصولن من شعری را برای خوندن انتخاب می کنم که بتونم عمیقن با کلمات، معنای پشت آنها و محتوای شعر ارتباط ذهنی و عاطفی داشته باشم. من حال و هوای عاطفی شعرهای مادرم را دوست دارم و بخاطر نزدیکی با آنها با موفقیت، بسیاری از اشعارش را به زبان انگلیسی ترجمه کردم. حال و هوا و تم اجتماعی اشعار پدرم را هم خیلی دوست دارم.

موسیقی 360 : در دیگر کارهات هم دیدیم که بیشتر از ترانه سراها و شعرای زن، مثل زویا زاکاریان، پاکسیما و حتی فروغ فرخزاد قطعاتی رو اجرا کردی و حتی بعضی اوقات خودت هم دست به قلم شدی... دلیل اینکه از ترانه سرایان مرد ایران حالا غیر از پدرت، ما کم تر کاری ازت شنیدیم چی می تونه باشه؟
برای انتخاب شعر، من باید شعر را بپسندم، به جنسیت شاعرش هم کاری ندارم. البته طبیعی است که اگر دنبال شعری در زمینه های عاطفی، احساسی و شخصی به عنوان یک زن باشم، بسوی شعر یک شاعر زن بیشتر گرایش دارم. خوشبختانه امروزه با کم رنگ شدن نقش های سنتی و کلیشه ای برای زن و مرد، آن چه در زمینه شعر رخ داده، تازگی ی نوع نگاه شاعر به طبیعت، جامعه و انسان هست. به همین دلیل اگر خودم با شعر نوعی ارتباط فکری و عاطفی داشته باشم دیگه مهم نیست که شاعر زنه یا مرد. همانطور که گفتم اگر بتونم با ذهن و حس خودم با کلمات، فضا و محتوای شعر ارتباط برقرار کنم برایم کافی است.

موسیقی 360 : از فرزین فرهادی برامون بگو و اینکه توی هر سه البوم قبلی ات آهنگساز کارهات بوده و آیا غیر از تو با هنرمند دیگه ای هم کار می کنه یا نه؟
فرزین فرهادی، نویسنده، تنظیم کننده آهنگ ها و تهیه کننده موسیقی ی اکثر ترانه های منه. او با بسیاری از هنرمندان ایرانی و جهانی کار کرده و در جامعه موسیقی از اعتبار و احترام خاصی برخورداره. او در ساختن آهنگ های اکثر ترانه های من، در زمینه آهنگ ها، ترکیب بسیار زیبایی از موسیقی جاز و ساکسیفون را بکار میبره که حالتی از زیبایی و حسی از دلتنگی و اندوه (ناستالژی) نیز به آهنگ ها اضافه می کنه که مورد علاقه منه. به جز این ها، فرزین موزیسینی است که موسیقی را جدی می گیره به اون احترام می گذاره و به همین دلیل در قرار و مدارهای کاری بسیار دقیق و منظمه. وجود چنین خصوصیاتی در افراد، کار گروهی را آسان تر می کنه.

موسیقی 360 : کارهای پاپ که خب زیاد ازت شنیدیم،اما توچندتا کار هم ارائه کردی که موسیقی اش سمت موسیقی الکترونیک، پاپ راک و حتی جاز و فلامینگو هم رفته. دلیل این تغییر سبک ها چی بوده، آیا شهرزاد سپانلو به سبک مد نظرش توی موسیقی هنوز نرسیده؟
ببینید در هر کار هنری، تنوع وجود داره. اغلب در اثر استمرار در کار هست که هنرمند می تونه مُهر و نشون خودش را به کارهاش بزنه. تفاوت کارهای من هم واقعن تغییر سبک نیست. مثلن موسیقی من از سبک کلاسیک ایرانی، به موسیقی پاپ تغییر نکرده. من دوست دارم در همان چارچوب موسیقی پاپ، ترکیبی از صداهای مختلف را بکار ببرم و از سبک های گوناگونی مثل جاز، آهنگ های الکترونیکی، فلامینگو و غیره.. هم وام بگیرم. من از تلفیق صداها خوشم میآد و فکر می کنم این کار، زیبایی، هیجان و رنگ آمیزی جذابی به موسیقی میده. من خودم را محدود به همین ها نمی کنم؛ دوست دارم با موسیقی ای که زیبا و دلنشین هست بخونم، چه این که اون موسیقی دقیقن پاپ باشه یا نباشه.

موسیقی 360 : در آلبوم آخرت، چندتا تراک به زبان های انگلیسی و فرانسوی هم می شنویم. شاید بشه حدس زد پشت قضیه اجراهای ترانه به زبان های دیگه از طرف تو، یک تفکر بین المللی کردن موسیقی ات بوده... تا چه حد خودت رو توی این راه موفق دیدی؟
من از این آلبوم خیلی راضی ام. علت خواندن به زبان انگلیسی و فرانسوی نیز این بود که من با آهنگسازی ایتالیایی – آمریکایی به نام جان پی یروو آشنا شدم که خیلی جذب صدای من شده بود. به همین دلیل وقتی پیشنهاد کرد که ترانه هایی به زبان هایی غیرفارسی بخونم و او آهنگ هایش را بسازد، بی آن که به بین المللی شدن فکر کنم، با خوشحالی قبول کردم. تجربه بسیار خوشآیندی بود. شاید در آینده باز هم به زبانهای غیرفارسی بخوانم. البته حالا که شما مطرح کردید ممکنه از این ببعد در باره بین المللی شدن هم فکر کنم!

موسیقی 360 : ما توی موسیقی بعد از انقلابمون کم تر خواننده ی زنی داشتیم که کارهای ماندگار یا قابل اعتنایی رو ارائه بده. نظر تو راجع به این قضیه چیه؟ آیا تو هم به این داستان معتقدی و اگه آره اشکال رو از کجا می بینی؟
بعد از انقلاب، هنر با سانسور شدید دولتی روبرو شد و به همین دلیل چند سالی دچار رکود شده بود. بویژه موسیقی و ندادن اجازه خواندن به زنان. جز چند بانوی خواننده قدیمی که در ایران در کنسرت هایی برای زنان می خونند، سایر خوانندگان زن ایرانی کسانی هستند که در خارج از ایران خونده اند. و متأسفانه موسیقی خارج از ایران، چه برای خواننده زن و چه مرد، برای سال های طولانی تکرار و تقلیدی از موسیقی پاپ گذشته ایران بود. با این وصف در میان همین کارها، ترانه های خوب با موسیقی های دلنشینی است که توجه مخاطب را جلب می کنه. شاید برای ارزش گذاری نهایی، احتیاج به زمان بیشتری داشته باشیم.

موسیقی 360 : شهرزاد، تو با کمپانی های مختلفی کار کردی، حتی من یه زمانی خاطرم هست به همراه همسرت ابتدا آلبومت رو هم توی همون کمپانی داشتید منتشر می کردید. جریان چی بود و چرا توی اون هدف به موفقیت نرسید؟
مشکلی که اکثر کارهای هنری بویژه کتاب یا سیدی باهاش روبروست، موضوع پخش و توزیع اثر و بازگشت هزینه ای است که مصرف آن شده. شما می تونید با موفقیت، اثری را تهیه و آن را پخش هم بکنید، اما هیچ ضمانتی برای برگشت هزینه ای که صرف کار شده نیست. البته الان در جامعه ایرانی، خیلی ها بر اساس ضابطه کار می کنند اما بهرحال کار پخش و توزیع، مثل یک حرفه و فن هست که باید اون رو بلد باشی. وگرنه مجبوری در کمپانی ات را ببندی.

موسیقی 360 : ما جلوتر دیدیم که با شرکت بم آهنگ هم همکاری کردی، شرکتی که بیشتر آلبوم های راک و موسیقی آلترناتیو ایران رو ساپورت و پخش می کنه. از این همکاری برامون بگو...
من خیلی خوشحال و خوش شانسم که با بابک خیاوچی مدیر بَم آهنگ پروداکشن، کار می کنم. در آغاز کارمون ایشون در ترویج موزیکم از طریق اینترنت، به من کمک میکرد، اما حالا درگیر جنبه های مختلف دیگری از موسیقی ام، از جمله امکان برگزاری کنسرت هایی در آینده نزدیک هم هست.

موسیقی 360 : خیلی ها معتقدند که موسیقی داخل ایران امروز به جایی رسیده که حتی از موسیقی موسوم به موسیقی لس آنجلسی، داره سبقت می گیره. آیا تو هم کارهای این بچه ها رو دنبال می کنی و نظرت راجع به کارهاشون چیه؟
من کار بچه های ایران رو، کارهای زیر زمینی و موسیقی های مدرنشون را تا آنجا که به دستم رسیده گوش کردم. گاهی کارهای خیلی خوبی توشون هست. با محدودیت ها و سانسورها و درگیری هایی که بچه های ایران داشتند، کارهای بعضیاشون خیلی خوبه.

موسیقی 360 : یه کم از حال و هوا و فضای آلبوم جدیدت برامون بگو و اینکه چه وقت و توسط کدام کمپانی این آلبوم رو ارائه میدی؟
آلبوم جدیدم رو به اسم "یک روز" خودم تهیه کردم و شرکت تاپ رکورد آن را پخش خواهد کرد. این آلبوم از تاریخ 25 ماه می از طریق اینترنت در دسترس علاقمندان خواهد بود و یک هفته بعد از آن در فروشگاه ها بفروش میرسه. من در این آلبوم، از اشعار شاعرانی استفاده کردم که همگی شان در ایران زندگی می کنند. جز کامبیز میرزائی که ساکن کاناداست. اکثر آهنگهای این آلبوم رو فرزین فرهادی ساخته و باید بگم هر دو از نتیجه این همکاری بسیار خوشحالیم. همچنین از آقای مهدی زنگنه و کامبیز میرزایی هم ۳ آهنگ در البوم هست.
در ضمن یک ترانه را همراه با خواننده محبوبم آقای فرامرز اصلانی اجرا کردم. من از وقتی که کوچیک بودم، از صدای اصلانی بی اندازه خوشم می آمد. در زیر و بم صداش یک احساس و عاطفه متفاوتی موج می زد که بی اختیار جلبش می شدم. و وقتی بزرگ شدم و خوانندگی را شروع کردم، همیشه دلم می خواست می تونستم با او یک ترانه دو صدایی بخونم. شانس داشتم که ایشون در کمال مهربانی خواسته منو پذیرفت. خوشحالم که هم آقای اصلانی و هم خودم از نتیجه کار بسیار راضی هستیم. موزیک ویدیوی این ترانه هم آماده پخش است

موسیقی 360 : ممنون شهرزاد جان. اگه حرف خاصی مونده که دوست داری بزنی ما در خدمتیم...
با سپاس فراوون از شما آقای کبیری، در همین جا می خوام بگم همیشه به یاد ایران و ایرانی ها هستم. بخصوص حالا که اکثر اشعار آلبوم "یک روز" را شاعران جوان ایرانی گفتن، حس می کنم به حال و هوای فکری و زندگی جوان های ایرانی نزدیک تر شدم. همینطور از همه کسانی که با این همه فاصله مکانی، به کارهام توجه دارند و همیشه و همیشه حمایتم کردن، صمیمانه تشکر میکنم. خوشحالم که چنین ارتباط نزدیک و پر احساسی را با مخاطبین خودم دارم. من قدر همه این نعمت ها رو می دونم و امیدوارم روزی همراه خانواده ام، در ایران، از نزدیک برای هموطنانم بخونم

با تشکر علی یزدانی جو

Thursday, May 27, 2010

Shahrzad Sepanlou Interview On Jame Jaam Tv With Azita Shirazi


شهرزاد سپانلو خواننده ی مطرح کشورمون در تاریخ 27 می در تی وی جام جم در برنامه آزیتا شیرازی گفتگو داشت خلاصه این مصاحبه رو براتون در اینجا میذارم تا کسانی که نتونستن این مصاحبه رو ببینن در اینجا می تونن بخونن
شهرزاد در این گفتگو بیشتر راجب آلبوم یک روز صحبت کرد راجب احساسش به آهنگ یک روز تو تهران و احساسش به زمانی که بارون توی تهران میومد و اون بوی نمش باعث آرامش شهرزاد میشد و همیشه پنجره ی اتاقشو باز میکرده و اون بوی نمو حس میکرده
از همکاریش با آقای فرامرز اصلانی گفت که چقدر خوشحاله این کار و انجام داده چون از بچگی کارای این خواننده ی محبوب رو گوش میداده و لذت میبرده و الان که این همکاری به وجود اومده بسیار خوشحاله
شهرزاد از پخش آلبوم در فروشگاهای موسقی گفت که توسط کمپانی تاپ رکوردز در تاریخ 1 ماه جون آلبوم پخش خواهد و خب در اینترنت فروش آلبوم از تارخی 25 می انجام شد
چون یه مدت از موسقی دور بود به خاطر مسائل شخصی از جمله بچه داری به دنیا اومدن لیلی و آیلا و مسائل تحصیلی دوست داره که گذشته رو جبران کنه
و فعالیتش در موزیک و برگذاری کنسرت بیشتر باشه البته شهرزاد از داشتن شعر و آهنگ چیزی کم نداره چون تا حالا با همین آلبوم یک روز 4 تا آلبوم داده و از داشتن آهنگ بسیار غنی هست البته شهرزاد درسته در این مدت یکم کمرنگ بود در موسقی ولی کماکان فعالیتهایی داشت از جمله برگذاری دو کنسرت در سال 2006
همکاری با پیروز خواننده ی سابق گروه بلک کتز در آخرین آلبوم او در آهنگ عطر علف زار
همکاری در کنسرت بزرگ آقای صدا ابی
تهیه و ضبط آهنگ و موزیک ویدئو از من تا من در اوایل سال 2006
خواندن در کنار خواننده های دیگر در شبکه طپش در نوروز سال 1385 که اسم آهنگ موسقی سلام عشق بود
و در آخر همکاری در گروه نوپا و جدید فارز که شهرزاد در یک آهنگ از آلبوم این گروه همکاری داشت
اینهارو گفتم تا بدونید شهرزاد اینقدرها هم از موسقی دور نبود
شهرزاد در این گفتگو از تمام کسانی که در این آلبوم همکاری داشتن تشکر ویژه کرد و همچنین گفت 100 درصد در فکر برگذاری کنسرت کرده و با آقای اصلانی در این مورد صحبتهایی شده و به زودی این اتفاق خواهد افتاد
همچنین از مادر بسیار خوبش و هنرمندش و خانوادش تشکر کرد از همسرش بخاطر حمایت اونها و تمامی طرفداراش
در این مصاحبه هر دو موزیک ویئو جدید شهرزاد از همین آلبوم جدید پخش شد ما و یک روز تو تهران
امیدوارم از این خلاصه مصاحبه لذت برده باشید
با تشکر علی یزدانی جو

Tuesday, May 25, 2010

Shahrzad Sepanlou Featuring Faramarz Aslani New Music Video "Maa"



موزیک ویدئو جدید و زیبای شهرزاد سپانلو به همراهی خواننده ی مطرح فرامرز اصلانی "ما" با کیفیت خیلی خوب در این سایت گذاشته شد با تشکر از سایت رادیو جوان
از دیدن این موزیک ویدئو زیبا لذت ببرید
با تشکر علی یزدانی جو

Sunday, May 23, 2010

Shahrzad Sepanlou & Faramarz Aslani "Maa" Music Video


موزیک ویدئو جدید شهرزاد سپانلو و فرامرز اصلانی ما دیشب در شبکه های ماهواره ای و سایتهای معتبر پخش شد شما میتونید این موزیک ویدئو ی زیبا رو با کیفیت عالی در سایت یوتوب مشاهده کنید که لینکشو در اینجا قرار دادم به زودی این موزیک ویدئوی زیبا با کیفیت خوب در همین وبلاگ قرار خواهد گرفت مطمئنا بیشتر دوستان و طرفدارهای شهرزاد سپانلو این موزیک و ویدئوی زیبارو دیدن
دیشب شهرزاد سپانلو در تی وی صدای آمریکا در برنامه شباهنگ با بهنود مکری مصاحبه داشت شهرزاد در این گفتگو از آلبوم جدیدش یک روز گفت بیشتر آهنگها به صورت زنده پخش و ضبط شدن و بیشتر سازها زنده بودن و از این بابت خیلی خوشحاله و همچنین راجب اینکه چرا اسم آلبوم یک روز هست گفت:این اسمو بخاطر آهنگ اول آلبوم یک روز تو تهران گذاشتم شهرزاد از اینکه با ترانه سراهای داخل ایران کار کرده خیلی خوشحاله و گفت که چون جوونای ایران تو محیط ایران هستن شعراشون دلچسب تره و از درون خود ایران هست شهرزاد بخاطر اینکه نسبتا یک مدتی از موزیک دور بود بخاطر مسائل شخصی حالا میخواد جبران کنه و آهنگها و آلبوم های بیشتری روانه بازار کنه و طرفداراشو خوشحال کنه و واقعا باعث خوشحالی
شهرزاد از همکاریش با فرامرز اصلانی گفت که آرزوش بوده که با او بخونه و به آرزوش رسید
شهرزاد از کنسرتهای آیندش گفت که به زودی بخاطر آلبوم یک روز حتما کنسرتهای خیلی خوبی برگذار میکنه
و همچنین از پخش آلبوم گفت که تقریبا پنج روز دیگه این سی دی توسط کمپانی تاپ رکوردز به فروشگاهای موسقی عرضه میشه و همچنین سایتهای معتبر فروش موسقی که قبلا لینکهاشو در این و بلاگ و همچنین سایت و وبلاگ خود شهرزاد گذاشته شده
این خلاصه رو برای کسانی گذاشتم که شاید این مصاحبه رو ندیده باشن
برای دیدن موزیک ویدئو ما روی همین اسم ویدئو ما کلیلک کنید
با تشکر علی یزدانی جو

Thursday, May 20, 2010

Shahrzad Sepanlou Interview On VOA This Saturday 22 May With Behnood Mokri


شهرزاد سپانلو خواننده ی مطرح کشورمون در روز شنبه در تاریخ 22 ماه می یعنی دو روز دیگه در شبکه صدای آمریکا در برنامه بهنود مکری مصاحبه خواهد داشت و برای اولین بار موزیک ویدئو جدید شهرزاد و فرامرز اصلانی" ما" که این آهنگ در آلبوم جدید شهرزاد سپانلو" یک روز" هست در این شبکه پخش خواهد شد
با تشکر علی یزدانی جو

Tuesday, May 18, 2010

Shahrzad Sepanlou & Ebi In Concert 2005


عکس زیبا از شهرزاد سپانلو و آقای صدا ابی در کنسرت بزرگ ابی که در سال 2005 برگذار شد و شهرزاد خواننده ی مهمان کنسرت ابی بود و دو تا اهنگ هم به صورت زنده با ابی خوند که یکیش آهنگ خود ابی "کی اشکاتو پاک میکنه" و یکی دیگه آهنگ خود شهرزاد "اعتراض" بود که بسیار زیبا خوانده و اجرا شد
ابی در یکی از مصاحبهاش گفته اگه بخوام یک آهنگ دو صداهه با یک خواننده ی زن بخونم یا همکاری داشته باشم اون کسی نیست جز شهرزاد سپانلو
با تشکر علی یزدانی جو

Saturday, May 15, 2010

Shahrzad Sepanlou Featuring Faramarz Aslani New Music Video "Maa" On Radio Javan



موزیک ویدئو جدید شهرزاد سپانلو به همراه خواننده ی بنام کشورمون فرامرز اصلانی در روز شنبه 22 می در رادیو جوان پخش خواهد شد
"Maa" Music Video On Radio Javan
همچنین شما میتوانید آلبوم جدید شهرزاد سپانلو "یک روز" را در همین سایت هم خریداری کنید
و سایت
www.CdBaby.com
دو عکس جدید از ویدئو جدید شهرزاد سپانلو ما به همراه فرامرز اصلانی
برای اطلاعات بیشتر به سایت و وبلاگ شهرزاد سپانلو مراجعه کنید
www.shahrzadmusic.com
www.sepanlou.blogspot.com

با تشکر علی یزدانی جو

Friday, May 14, 2010

Shahrzad Sepanlou New Album "One Day" On Cdbaby.com


آلبوم جدید شهرزاد سپانلو "یک روز" هم اکنون در سایت
www.cdbaby.com
برای فروش گذاشته شده است شما میتوانید این آلبوم بسیار زیبا رو در این سایت خریداری کنید همچنین در سایتهای دیگه مثل
Shahrzadmusic.com, itunes, cdbaby.com, amazon.com
خریداری کنید این آلبوم به سرمایه گذاری خود شهرزاد سپانلو تهیه و پخش میشه و همچنین توسط کمپانی
toprecords.com
شما میتوانید این آلبوم رو تهیه کنید در مراکز پخش موسقی
کسانی که خارج از کشورز ساکن هستن میتوانند این آلبوم رو به صورت اورجینال تهیه کنن و از کپی یا دانلود خودداری کنن و حتی کسانی که در ایران هستن میتوانند اگر فامیلی در خارج از کشور دارن سفارش این سی دی زیبارو بدن چون واقعا حیفه در ضمن بسته بندی سی دی اینقدر زیبا هست که واقعا حیفه اورجینال این آلبوم رو نداشته باشیم
پیشنهاد میکنم دوستان دیگر هم این آلبوم زیبارو خریداری کنن چون واقعا آهنگها زیبا و شنیدنی هستن
برای گوش دادن به قسمتهایی از آهنگهای این آلبوم که هر کدوم به مدت سی ثانیه هستن رو روی
Cdbaby.com
کلیک کنید وارد صفحه ی آلبوم جدید شهرزاد سپانلو "یک روز" میشوید
آلبوم یک روز در تاریخ 25 ماه می سال 2010 یعنی 11 روز دیگه به بازار موسقی عرضه خواهد شد
برای اطلاعات بیشتر به سایت و وبلاگ شهرزاد سپانلو مراجعه کنید
www.shahrzadmusic.com
www.sepanlou.blogspot.com
شهرزاد سپانلو در نمایی از عکس کاور روی جلد آلبوم یک روز
با تشکر علی یزدانی جو

Wednesday, May 12, 2010

Shahrzad Sepanlou Featuring Faramarz Aslani New Music Video "Maa" On 22 May


موزیک ویدئو جدید شهرزاد سپانلو" ما" در 22 ماه می پخش خواهد شد
شهرزاد سپانلو در این آهنگ با هنرمند بنام کشورمون فرامرز اصلانی همکاری کرده این موزیک ویدئو زیبا در سایت رادیو جوان و همچنین شبکه ی صدای آمریکا در برنامه شباهنگ بهنود مکری برای اولین بار پخش خواهد شد و همچنین در شبکه های دیگر ماهواره ای
و خبر خوب دیگر اینکه آلبوم جدید شهرزاد سپانلو "یک روز" در 25 ماه می تقریبا 13 روز دیگر به بازار موسقی عرضه خواهد شد
عکس شهرزاد سپانلو و فرامرز اصلانی در نمایی از موزیک ویدئو "ما "
به زودی این موزیک ویدئو در همین سایت قرار خواهد گرفت
با تشکر علی یزدانی جو

Tuesday, May 11, 2010

Shahrzad Sepanlou On Real Life Show in 2005



این ویئویی که مشاهده میکیند برای برنامه ریل لایف در سال 2005 هست که در تی وی طپش پخش شد که به خونه ی شهرزاد رفته بودن و در اونجا باهاش مصاحبه انجام دادن و از قسمتهای خونه ی شهرزاد فیلمبرداری کردن برنامه ی خیلی جالبی بود منم یه سری از قسمتهای صحبتهای شهرزاد سپانلو رو که راجب زندگی خصوصیش و کارهای هنریش بود رو براتون گلچین کردم و اینجا گذاشتم فقط اینو بدونید که این برنامه مال تقریبا 5 سال پیشه و خب تغییر و تحولاتی بعد از سال 2005 برای شهرزاد افتاده از جمله به دنیا اومدن دختر دومش آیلا فصیحی و گرفتن مدرک فوق لیسانش و خیلی چیزای دیگه که اگه بیوگرافی کامل شهرزاد را در این سایت دیده باشید متوجه خواهید بود
از این مصاحبه لذت ببرید
با تشکر علی یزدانی جو

Sunday, May 9, 2010

Shahrzad Sepanlou Official Website


وبسایت شهرزاد سپانلو با قالب جدید هم اکنون در دسترس شما علاقه مندان این خواننده هست شهرزاد بخاطر آلبوم جدیدش
یک روز محیط وبسایتشو کاملا عوض کرده و بسیار زیبا و دیدنی شده شما میتونید تمام عکسهای جدید شهرزاد رو ببینید و ترک های آلبوم جدیدشو به مدت پنجاه ثانیه گوش کنید بسیار آلبوم زیبایی شده واقعا سبک بسیار زیبا و شنیدنی هست پیشنهاد میکنم حتما برید و آلبوم رو گوش کنید
برای گوش دادن آهنگها روی یک روز کلیلک کنید

لیست ترک های آلبوم یک روز از شهرزاد سپانلو
یک روز تو تهران
ما
از من تا من
کی فکرشو میکرد
کمکم کن
چه کنم
سفر
غزل فروش
مشکی یا طلایی
این عکس جدید از شهرزاد هم برای آلبوم جدیدش یک روز میباشد
با تشکر علی یزدانی جو
www.shahrzadmusic.com

Saturday, May 8, 2010

Shahrzad Sepanlou Concert Commercial in 2006



این ویدئویی که مشاهده میکنید ساخته ی خودم هست از شهرزاد که در همون سال هم درست کردم تبلیغ کنسرتی هست که در کنگا روم داشت در تاریخ 10 مارس سال 2006 تبلیغ جالبی شده دوست داشتم برای شما طرفدارای شهرزاد سپانلو بذارم
امیدوارم لذت ببرید
با تشکر علی یزدانی جو

Tuesday, May 4, 2010

Shahrzad Sepanlou Music Video "Yek Rooz Too Tehran"


بالاخره انتظارها به پایان رسید موزیک ویدئو جدید شهرزاد سپانلو "یک روز تو تهران" برای پخش آماده شد و شما میتونید این ویدئو رو در همین سایت ببینید و همچنین در سایتهایی مثل رادیو جوان و سایت یوتوب
این موزیک ویدئو جدید از آلبوم جدید شهرزاد "یک روز" هست که به زودی در همین ماه به بازار موسقی عرضه خواهد شد آهنگسازیه آهنگ "یک روز تو تهران" را آقای فرزین فرهادی انجام دادن و شعرش رو هم آقای یغما گلرویی
کارگردانان این موزیک ویدئو زیبا:افشین حسام و نوید قائم بودن
www.apparatproduction.com
از این ویدئو زیبا لذت ببرید
با تشکر علی یزدانی جو