Wednesday, May 12, 2010

Shahrzad Sepanlou Featuring Faramarz Aslani New Music Video "Maa" On 22 May


موزیک ویدئو جدید شهرزاد سپانلو" ما" در 22 ماه می پخش خواهد شد
شهرزاد سپانلو در این آهنگ با هنرمند بنام کشورمون فرامرز اصلانی همکاری کرده این موزیک ویدئو زیبا در سایت رادیو جوان و همچنین شبکه ی صدای آمریکا در برنامه شباهنگ بهنود مکری برای اولین بار پخش خواهد شد و همچنین در شبکه های دیگر ماهواره ای
و خبر خوب دیگر اینکه آلبوم جدید شهرزاد سپانلو "یک روز" در 25 ماه می تقریبا 13 روز دیگر به بازار موسقی عرضه خواهد شد
عکس شهرزاد سپانلو و فرامرز اصلانی در نمایی از موزیک ویدئو "ما "
به زودی این موزیک ویدئو در همین سایت قرار خواهد گرفت
با تشکر علی یزدانی جو

10 comments:

  1. علی باور میکنی من بخاطر خبرای شهرزاد روزی چند بار میام اینجا سر میزنم
    الان که این پستو دیدم کلی خوشحال شدم
    میگم خیلیه با فرامرز اصلانی همکاری کردن شهرزاد بهت تبریک میگم عزیز دلم
    تو لایق بهترین ها هستی
    دلم میخواد هم ویدئورو کامل ببینم هم اهنگشو کامل گوش کنم
    راستی نمیدونی چه ساعتی این ویدئو پخش میشه تو برنامه شباهنگ؟

    ReplyDelete
  2. sedash mesle makhmal mimooneh
    be dele adam mishine
    che jaleb man nemidoonestam ba aghaye aslani ahang khunde
    pas bayad shanidani va didani basheh.....!!!!

    ReplyDelete
  3. آنا جان سلام مرسی که سر میزنی به وبلاگم دوست خوبم نظر لطفت
    من اینو میدونم ساعت 6 ویدئو پخش میشه ولی ساعتی که در برنامه شباهنگ هستو نمیدونم فهمیدم حتما اعلام میکنم
    بازم مرسی

    ReplyDelete
  4. man bishtar az har chi ba tipesh haal mikonam. in class ro hich zane khandandeye degeeye nadare. aslan ghabele moghayese neest ba baghiye ke dar seno sale khodeshan.

    ReplyDelete
  5. 2 ta khanandeye sangin va matin va khosh seda dar kenare ham che shavaddddddddd.

    ReplyDelete
  6. شهرزاد تو بهترینی
    عجب کلیپی بشها
    من عاشق این آهنگ فرامرز اصلانی هستم اگه بری سفر خیلی باهاش حال میکنم
    مرسی علی تو همین سایت من که ویدئورو میبینم

    ReplyDelete
  7. Sabke khundane har 2 tashoono doost daram
    omidvaram shahede hamkari bishtare shahrzad ba bozorgaye mooseghi bashim

    ReplyDelete
  8. So Happy For Shahrzad
    She Has A Strong Voice

    ReplyDelete
  9. ohhhhhhhhhhhh
    che kardeh in shahrzad e ghesguye ma
    omidvaram hamisheh dar kare mooseghi faeal basheh va maro khoshhal koneh

    ReplyDelete
  10. هلاک صدای فرامرز اصلانی هستم
    الان دیگه فقط میخوام کامل گوش کنم ببینم شهرزاد و فرامرز اصلانی چی خوندن سبک خوندن هر دو تاشون بیسته

    ReplyDelete