Sunday, May 9, 2010

Shahrzad Sepanlou Official Website


وبسایت شهرزاد سپانلو با قالب جدید هم اکنون در دسترس شما علاقه مندان این خواننده هست شهرزاد بخاطر آلبوم جدیدش
یک روز محیط وبسایتشو کاملا عوض کرده و بسیار زیبا و دیدنی شده شما میتونید تمام عکسهای جدید شهرزاد رو ببینید و ترک های آلبوم جدیدشو به مدت پنجاه ثانیه گوش کنید بسیار آلبوم زیبایی شده واقعا سبک بسیار زیبا و شنیدنی هست پیشنهاد میکنم حتما برید و آلبوم رو گوش کنید
برای گوش دادن آهنگها روی یک روز کلیلک کنید

لیست ترک های آلبوم یک روز از شهرزاد سپانلو
یک روز تو تهران
ما
از من تا من
کی فکرشو میکرد
کمکم کن
چه کنم
سفر
غزل فروش
مشکی یا طلایی
این عکس جدید از شهرزاد هم برای آلبوم جدیدش یک روز میباشد
با تشکر علی یزدانی جو
www.shahrzadmusic.com

7 comments:

  1. وای
    مرسی شهرزاد
    چه آهنگهای خوشگلی
    همشون عالی بودن
    همرو زیبا و لطیف خونده
    فقط سایتش برا من فیلتر بود باید با فیلتر شکن برم ولی آهنگهارو از اون لینکی که گذاشتی همرو گوش کردم
    بازم مثل همیشه گل کاشت شهرزاد
    عکسشم خیلی نازه
    مرسی علی جان

    ReplyDelete
  2. Vaghan Lezat bordam
    tamae shera ba mohtava va ziba
    ahsant Shahrzad Sepanlou

    ReplyDelete
  3. Banooye bavaghare ma che kardeh
    tak tak ahangha be delam neshest
    karet dorosteh shahrzad jaan
    I love all your New songs

    ReplyDelete
  4. Gol Kashti Dokhtar
    mitunam begam misheh goft har albumet behtar az albume ghablet hast movafagh bashi
    axetam khaili nazeh

    ReplyDelete
  5. man tamamae ahngharo gush kardam felan nazari nadaram ta kamel ahangharo gush bedam vali benazaran shahrzad bazam toonest ba in albumesh estedadsho neshoon bedeh be nazaram sedash khaili ghavitar shodeh nemigam ghavi nabood sedash az aval khas va del neshin bood vali kolan khundanesh pokhteh ta shodeh
    omidvram shahrzad dar arseye mooseghi khaili movafaghtar az ini ke hast besheh chon liaghatesho dareh

    ReplyDelete
  6. علی دمت گرم
    چقدر دوست داشنم حتی سی ثانیه از آهنگهای جدید شهرزاد و بشنوم
    چقدر ترانه غزل فروش و خوشم اومد
    شعرایی که درباره ی ایران میخونه رو خیلی دوست دارم بیشتر آهنگها به دلم نشست
    فقط دلم میخواد بازم مثل آهنگ با تو از آلبوم هزار و یک شبش تو اون سبکا داشته باشه

    ReplyDelete
  7. محشر بودن
    ترانهات بی نهایت به دل من نشست
    چه کنم خیلی زیبا بود این سبک موزیک خوندن بهت خیلی میاد شهرزاد کلا صدات به روی اینجور آهنگها زیباتر میشه
    همیشه موفق باشی خانوم زیبا

    ReplyDelete