Tuesday, June 15, 2010

Shahrzad Sepanlou Interview With Radio Farda


شهرزاد سپانلو هفته ی پیش مصاحبه ی خیلی جالبی با رادیو فردا داشت که خیلی جذاب و شنیدنی بود چون سایت رادیو فردا فیلتر هست و شما دوستانی که در ایران هستید این مصاحبه رو به راحتی گوش کنید من مثل دفعه ی قبل این مصاحبه رو آپلود کردم هم برای گوش دادن و هم اینکه اگه دوست داشتید میتونید دانلود کنید
روی مصاحبه شهرزاد با رادیو فردا کلیک کنید
دیروز شهرزاد راجب همین مصاحبه در وبلاگ خودش به انگلیسی نوشته بود که من ترجمه کردم و براتون گذاشتم نوشته های پایین از خود شهرزاد هست به فارسی
هفته قبل با دو تن از مجریان رادیو فردا از طریق تلفن مصاحبه ای کاملا دوستانه و خوبی داشتم با آقایان محمد ضرغامی و محمد رضا کاظمی آنها در پراگ هستن جالب این بود در طول مصاحبه صدای آقای کاظمی منو یاد صدای جوونیهای پدرم می انداخت و کلا در طول مصاحبه احساس خوبی با این دو مجری داشتم
خب اینم ترجمه نوشتهای خود شهرزاد از زبان خودش ولی به فارسی
پیشنهاد میکنم این مصاحبه رو از دست ندید
برای تهیه آلبوم جدید شهرزاد سپانلو یک روز به سایت اصلی شهرزاد
www.shahrzadmusic.com
www.sepanlou.blogspot.com
با تشکر علی یزدانی جو

5 comments:

  1. Elahi ke yade pedaresh oftadeh kolan dokhtara babayi hastan manam asheghe babam hastam
    ali vaghan sange tamoom mizari mer30 az linke dl pesare gol khaili kare khubi kardi kolan goftegooye jalebi bood khosham oomad sedaye shahrzad ham bamazast vaghti harf mizaneh
    tnx

    ReplyDelete
  2. بهترین مصاحبه از شهرزاد خیلی عالی بود

    ReplyDelete
  3. بابت تمام زحماتی که میکشی تشکر ویژه میکنم
    عاشق این مصاحبه شدم خیلی شنیدنیه
    مرسی برا دانلودم میذاری
    راستی علی جان بقیه مصاحبه فرکانسو میذاری برامون؟
    در همه صورت ممنونم

    ReplyDelete
  4. Khaili mosahebeye daghi bood
    tnx ali

    ReplyDelete
  5. مرسی علی جونم
    شهرزاد کاراش حرف نداره
    چقدر بی ریا صحبت میکنه به دل آدم میشینه
    قشنگ مشخصه خیلی متشخصه این دختر
    ممنون بابت لینک دانلود و گذاشتن برای ما
    خیلی متشکرم علی جون
    زنده باید شهرزاد سپانلو

    ReplyDelete