Friday, February 19, 2010

نقد و بررسی آلبوم "قصه ما" شهرزاد سپانلو توسط بر بال موسقی


نقد و بررسی آلبوم "قصه ما" شهرزاد سپانلو توسط بر بال موسقی جالبه حتما بخونید فقط من با یک نقد این مجله موافق نیستم که راجب کاور سی دی صحبت کرده ینظر من کاور فوق العاده کلاسیک و شیکه و جای ایرادی نداره شهرزاد همیشه فوتوشوتهای خیلی خوبی ارائه داده اینم بدونید که این کاور توسط کمپانی آونگ به بازار ارائه شده که در اواسط سال 2001 این آلبوم به این کمپانی واگذار شد و عکسهای کاور سی دی کلا فرق کردن در کاور اول که خود شهرزاد در سال 2000 این البوم رو پخش کرد باز هم کاور روی سی دی فوق العاده زیبا و ساده بود البته این نظر منه بنظر من کارای شهرزاد کلا با خوانندهای لوس آنجلسی دیگه کاملا فرق داره
برای خوندن روی عکس کلیلک کنید تا واضح بتونید بخونبد
با تشکر علی یزدانی جو

3 comments:

  1. Salam Be Aghaye Yazdanijoo
    ba webloget khaili hal kardam
    makhsoosan ke rajebe shahrzad minevisi
    be nazare man shahrzad vaghan sedash va shakhsiate motefabeti dareh
    naghde khubi bud
    merC az matalebe khubet
    movafagh bashi
    rasti man az canada hastam

    ReplyDelete
  2. شهرزاد عکس کاورش خوبه فقط عکس کنار اسمش از بالا سمت چپ شبیه خودش نیوفتاده
    مرسی علی جان

    ReplyDelete
  3. من عاشق این آلبومشم
    مخصوصا اهنگ اعتراض
    بنظرم کل این آلبوم اهنگاش زیبان
    و با ترانه های زیبا
    عاشقتم شهرزاد جان
    افتخار میکنم خواننده ی خوبی مثل شما داریم
    مرسی علی جان

    ReplyDelete